quarta-feira, 20 de outubro de 2010

3 musicas hoje, depois de tanto tempo sem escrever compenso... a primeira é um original dos Spinning, a minha banda... ainda não está gravada mas eu prometo que quando estiver a "posto" por aqui... É um tema fantástico cuja voz da Bárbara veio trazer-lhe uma nova dimensão...

Too Late
Spinning


It's too late, to apologize,
You wan't it, I don't...
It's too late, too say godbye,
when it's all gone, all done...

I never realy wanted to know your face,
I never realy wanted to meet your smile,
I never realy wanted to hear your voice,
I never... I never...

It's to late,
It's to late,
When it's all gone...

It's too late, to come again,
Belive me, I don't want,
It's to late, to fake te fate,
You need me, but I'm gonne...

It's to late,
It's to late,
When it's all gone...

You just wanna feel me,
You just wanna need me,
You just wanna love me,
But it's too late...

disponível

Sem comentários:

Enviar um comentário